Pages

.....

Photobucket Photobucket Photobucket

Salju

Friday, January 7, 2011

Saya Sayang Mereka disekeliling saya..

haa..ni baru siap lukis gambar untuk lab parasitology..skali tgk cacing2 ni geli jugak..tp geli tahap sederhana je la..humm(^^)
ni la hasil karya saye..hehe

seronok rase dpt melukis..(^^)..ma kate mase sy kecik2 dlm umo 2-3thn,saya suke conteng dinding uma.,saya pun xtahu kenapa saya suke buat macam tu...kesian kat ma..bile dh besar sikit..ma belikan buku lukisan..dan dari situ mula menconteng kat,tak tahu la lukis ape..tp yang pasti buku lukisan tu akan habis saya gunakan dgn hasil2 seni saya..hehe..

mula2 saya pun tak sedar ade bakat ni..abah yang selalu sokong saya dalam hobi saya ni..abah tak berkira..sayang abah..sbb tu lukisan potret pertama saya adalah wajah abah..hummm..sangat puas hati dapat lukis..kalau tak silap mase tu baru form 1 atau form 2..sampai sekarang ma n abah simpan gambar saya lukis tu..ciap framekn n letak kt ruang tamu..sayang mereka(^^)

kawan2 pun banyak tolong saya juge..tak kire la..kawan mase sek ren..kawan sek menengah..kawan matrik..dan kawan universitit..saya sayang mereka jua!!!(^^). kalau ikutkan.. masa masuk UDM (sekarang dh jd UNISZA), saya ditawarkan program Food technology..kemudian ditakdirkan saya masuk program baru,ala2 veterina,Animal production n health..menangis saya masa hari pertama kt U..orang2 yang tersayang sy la yg pujuk saya..kawan2 pun byk membantu..masa sem satu..result mmg dh dijangka,biasa2 aje..dgn sokongan keluarga,tunang saya,dan juga kawan2 saya dpt bangun semula..rupe2nye ade hikmah disebalik ape yg ditakdirkan..kerana..saya seronok bersama mereka..saya seronok untuk berhempas pulas dgn mereka sewaktu kerje lapangan..
saya sayang mereka..fren forever k!!!


tapi kawan2 saya bukan setakat ini sahaja..saya ada kawan2 maya juge..walaupun jauh..tp still boleh kongsi rasa dan cerita dgn mereka..sayang kawan2 maya saya jugak!!!hehe(^^)..bak kate orang berkawan bia beribu..berkasih bia satu..cuma dalam berkawan ni kita kena pandai jage batas pergaulan kn,sbb dlm berteman pun ade adab2nye juga..supaya senang hati semua pihak..hmm indahnye islam itu..(^^)



2 comments:

  1. tu lukisan ke fotostat???cantik sangat..

    ReplyDelete
  2. haha..tu lukisan laaa en.Abu Haiqal..untuk lab report parasit..hehe..sgt suke bila diberi tugasan nim...(^^) hoyey!!

    ReplyDelete

....................mr.panda saya.......................

..Meh..BaCA ni jUge..(^^)

...