Pages

.....

Photobucket Photobucket Photobucket

Salju

Friday, January 7, 2011

senyuman di hati..

Sejuk menyelubungi diri tika ini..Mutiara diluar berderai lagi,Rahmat kasihNYA..langit redup,sang mentari dilitupi arakan awan..

SUBHANALLAH,ALHAMDULILLAH,LA ILA HAILLALLAH..ALLAHUAKBAR..

Untuk menghidupkan hati selalulah berzikir..firman Allah S.W.T yang berbunyi:

Ertinya: (yaitu) orang-orang yang beriman dan hati mereka menjadi tenteram dengan mengingat Allah subhanahu wa ta`ala. Ingatlah! Hanya dengan mengingat Allah hati menjadi tenteram. (QS. Ar-Ra’d: 28)


pagi ini ku mulai dengan ketenangan..ku atur rencana harian untuk tidak membiarkan hari ini berlalu kosong..biar terisi dengan kebaikan dan manfaat..kernaku tahu,aku disini punya matlamat..aku disini punya cita2..aku disini punya amanah dr ayah dan bonda..aku disini kerna diriku jua,demi masa depanku..dan aku disini untuk menjadi hambaNYA..sedar akan kesilapan diri..aku ingin terus perbaiki..meski pun khilaf itu ttp terjadi..namun,aku tidak akan berhenti hanya disini!!!

hari ini..aku punya senyuman..dan senyuman ini..inginku kongsi bersama semua..

Bonda..senyumanmu dalam jiwaku..hmm..rindu la pulak kt ma..(^^)

No comments:

Post a Comment

....................mr.panda saya.......................

..Meh..BaCA ni jUge..(^^)

...