Pages

.....

Photobucket Photobucket Photobucket

Salju

Wednesday, January 12, 2011

semester yang mencabar...

Assalamualaikum.w.b.t..salam buat semua..

haa...semester 6 adalah semester yang sangat mencabar bagi saya..dari 18jam kredit..naik 20jam kredit..dan akhirnya bertukar kpd 22jam kredit..huhu..

semuanya sembilan subjek(mcm PMR pulak rsnyee..hmm..mampukah kuulangi sejarah gemilang itu??insyaALLAH xde ape yg mustahil..yang penting kesungguhan dan tawakal pdNYA..yea!!!naj u can do it!!!)
apa yang penting..STUDY!!!!STUDY!!!!dan berdoa serta tawakal..!!!

http://www.emocutez.com
9 subjek untuk semester ini...
1)Prinsip perakaunan(sy lemah sket bab ni)
2)Animal Feed technology
3)Animal tissue culture
4)Microbiology
5)Parasitology
6)agent causal disease
7)Bahasa Arab
8)Aqidah dan Akhlak
9)Talaqi Al-quran

fuuuuuuuuuuuuuuuh!hehe......http://www.emocutez.com

Walaupun agak padat jadual kuliah semester ni..tp insyaALLAh sy akan cuba buat yang terbaik!!!saya berpegang dgn kata2 ni...
http://www.emocutez.com
"Manusia yang biasa tetapi berusaha secara luar biasa,InsyaALLAh tiada mustahil untuk berjaya"

saya juga percaya...

"KALAU ORANG LAIN BOLEH BUAT SAMPAI DAPAT SEMUA A..KENAPA TIDAK SAYA??APA KURANG PADA DIRI SAYA???SO..TIADA ALASAN UNTUK TIDAK BERUSAHA..CUBA SEHABIS BAIK..USAHA,DOA,DAN TAWAKAL..YAKIN PADA JANJINYA"..insyaALLAH berjaya

Firman Allah : Berdoalah kamu kepadaKu, nescaya akan aku perkenankan doa permohonan kamu. Sesungguhnya orang yang sombong takbur daripada beribadat dan berdoa kepadaKu, akan masuk neraka Jahannam dalam keadaan hina (Surah Ghafir:60)

http://www.emocutez.comMalam ni..sgt bersemangat utk stdy..walaupun akhir2 ni sakit leher dan bahu selalu ganggu..aaah!tu bukan penghalang..hmm..sgt tenang mlm ni sbb td dapat berjemaah dg ma dan abah untk solat maghrib dan isya'..alhamdulillah..bahagia rasanye...

kalau saya kawin nnt,..saya juga ingin sentiasa solat berjemaah dgn suami,selagi ada kesempatan..saya nak mengaminkan doa die..dan kalau saya punya rezki untuk menimang cahaya mata,saya juga ingin mendidik mereka supaya suka pada solat berjemaah..insyaALLAh..tidak terbayang..betapa bahagianye hati kalau itu yg terjadi..Ya ALLAH,Kabulkan doa Hambamu ini..amiin ya rabb....

No comments:

Post a Comment

....................mr.panda saya.......................

..Meh..BaCA ni jUge..(^^)

...