Pages

.....

Photobucket Photobucket Photobucket

Salju

Thursday, January 27, 2011

dua minggu ini....sebelum cuti bersama sahabatku..

Assalamualaikum.w.b.t....
haaaaa..hari ini hari terakhir..sebelum cuti tahun baru cina..merasa jugak cuti dalam semester yang agak kelam kabut nim..hehe..alhamdulillah..

sepanjang dua minggu ni..banyak kenangan walaupun semuanya tidak sempat dirakamkan..gembira dan bahagia sebenarnya,dikelilingi teman2 yang ceria dengan pelbagai ragam..bak rencah dan aroma dalam persahabatan..

gambar dibawah:
bersama teman sewaktu menuggu bas dari Kampus KOTA ke Kampus KUSZA



Selasa lepas, menyaksikan saya sebagai...>
"yang dipertua dewan perbahasan "hehe..sangat seronok kerana menyaksikan teman2 berbahas(perbahasan yang mengejut diadakan sewaktu kuliah aqidah dan akhlak).. dan selaku pengerusi mesti lah tidak berpihak ke mana-mana..

hehe,
teringat sewaktu saya sebagai seorang debator, teman2 selalu kata..saya menjadi seorang yang lain dipentas perbahasan itu..suara lantang dan wajah yang serius(erti kata lain-garang!!)hehe..tapi tidak untuk hari selasa ini..

bilik kuliah




gambar bawah ni???hehe..pengerusi..
(suke tudung ni..pemberian seseorang)
huhu..inilah barisan pencadang dan pembangkang..huhu..lelaki pencadang..dan perempuan pembangkang..tajuk yang diberi"mencipta kerja sendiri lebih baik dari makan gaji"..

hehe..pihak perempuan tidak bersetuju..sampaikan ade mengeluarkan kenyataan,perempuan lbh suka mencari lelaki yang bergaji tetap..hehe..tapi pihak kami tidak menafikan pendapat pihak lelaki bahawa rezeki itu 9/10 adalah dari berniaga..

tengah2 taip blog
ni..timbalan naib canselor tegur group kami yang tengah duk menyiapkan kerja masing..prof cakap"tak balik kampung ke..??"..hehe..itulah prof manaf..(maaf prof,kelas prof,animal tissue culture hri tu saya tak dapat bagi respon yang baik,kerana saya tak tidur satu malam)..

well, hri ini(khamis)..kelam kabut dengan report dan pendaftaran serta kena hantar resume untuk praktikal..waaaaah!!!!!..ALHAMDULILLAH..semuanya selesai..dan sekarang bersantai sebentar dengan teman2 dibawah kanopi..dengan angin dan kadang-kala hujan..semua sekarang sedang gembira untuk pulang kerumah..hahaha..diorang ni(pengubat luka,pencurah rasa)...SELamat Pulang SeMua..Semoga Kalian dan saya Selamat DalaM BErCuti..

cuti ni saya nak cipta kegembiraan saya..
bersama semua yang saya sayang..

1 comment:

  1. haha...bgsla korg..wat on impulse pn blh wat debate lg..cayalah...

    ReplyDelete

....................mr.panda saya.......................

..Meh..BaCA ni jUge..(^^)

...