Pages

.....

Photobucket Photobucket Photobucket

Salju

Saturday, November 19, 2011

mama, saya, kakak-->Sepetang bersama Prof Dr.Muhaya (^^)


Assalamualaiku.w.b.t
salam penuh kasih sayang buat semua

satu perkataan yang menggambarkan kegembiraan adalah
"ALHAMDULILLAH"




syukur kepada ALLAH..kerana memberikan saya peluang untuk

membahagiakan seorang insan bernama ibu

semalam..saya temukan bonda dengan penceramah motivasi
yang menjadi inspirasinya
Prof Dr Muhaya bt, Hj Mohamad



Alhamdulillah..syukur tak terhingga..


sewaktu saya membawa bonda ke hotel..
bonda sudah terpinga..
bonda ayik bertanya "ni nak pergi mana??kenapa bawa ma kat sini?"

kami (saya dan kakak) mendiamkan..
dan menjawab..ma tungguuuuuuu ek..
apabila sampai di lobby hotel..

saya tunjukkan banner program yang akan berlangsung
ma terkedu, tergamam, kemudian memeluk kami..
perkataan pertama
''Ya ALLAH.....betul ke ni???"
bonda seakan tidak percaya..


"ya ALLAh Syukurnya"kata bonda lagi
sambil memeluk kami..


**nak tahu kami datang awal 45minit,
gara-gara nak buat kejutan ni untuk ma
sebab pada awalnya kami mengajak ma keluar
dengan alasan ingin mengajak ma membeli kain..


sepatutnya kami turun dari rumah pukul 2.15ptg,
kerana jarak rumah dan hotel permai inn bukan lah terlalu jauh..
tapi dek kerana bonda nak cepat,
siap pesan "haaa, nanti kita beli kain nanti
jangan lama-lama sangat, ma nak siapkan baju amirul
untuk ke kelas tahfiz esok"

sedaya upaya kami lengah-lengahkan ma,
tapi tak boleh juga, makanya terpaksa la
kami keluar rumah awal 45minit,

program bermula pukul 3petang

Dewan hotel penuh dengan ramai hadirin
memang meriah..
memang mendapat sambutan..
sampai ada yang berdiri, sebab tempat dah penuh..alhamdulillah
sebab niat untuk bawa ma, kami diberi meja khas..no. 1o,hehe..



apa yang paling best??
saya jadi model kejap atas pentas untuk prof buat ujian minda..

wow..masa ni, dekat betul naj dengan prof,
selama ni tgk dr jauh..ni haaa..sebelah tu..atas stage lg!!!huhuhu

of coz, saya nak ma rasa bahagia punyai saya sebagai anak..insyaALLAH (semangat nim!!)

ok...post hari ni tak cerita kan sgt pasal apa yg prof cerita kan


pada talk semalam..
tapi, insyaALLAh saya pasti akan kongsikan jua..


oke kawan2!!!

ni gambar utk tatap..




my mum yg tgh kelam kabut cari pen n buku..sebab tak prepare

(nakal betul anak ni sorg..hehe)




ni la perancang kejutan..hehe..saya dan kak yah



ni waktu bersalam2..hehe..sejuk mata memandang ..(^^)

mama..sori teramik gmbr cepat...prof n mama xready tu pun kebetulan mama pandang kamera, dah snap gmbr bru mama n prof senyum..time tu xleh amik gmbr dh la..sebab penuh org lain nak bergmbr dgn prof jgk


pesanan penaja: I LOVE U MA, VERY MUCH!!!

1 comment:

  1. salam,
    best bce site nie..surprise utk ma awk...
    moga anda sekeluarga sentiasa bahagia dalam ksh syg-Nya.

    ReplyDelete

....................mr.panda saya.......................

..Meh..BaCA ni jUge..(^^)

...