Pages

.....

Photobucket Photobucket Photobucket

Salju

Thursday, December 15, 2011

lafazkan syukur

Assalamualaikum...
Salam Kemanisan buat teman2

hari ini.. berkesempatan untuk menjenguk laman yang dirindui

ALHAMDULILLAH..

segalanya berjalan dengan baik..

Gembira tak terkata..

ALLAH telah permudahkan urusan saya, keluarga dan teman2 semua..
sekali lagi...ALHAMDULILLAH

thesis saya akhirnya dpt di siapkan walaupun belum dijilidkan
sudah disemak oleh supervisor, dan beliau berpuas hati..

ALHAMDULILLAH..

apa yg perlu saya lakukan sekarang
adalah bersiap sedia
untuk membentangkan hasil kajian penyelidikan akhir tahun ini pada minggu hadapan..

insyaALLAH.. doa ayah bonda, doa org2 yg tersayang, serta doa teman2 mengiringi setiap langkah saya..amiiin..insyaALLAH

***********
JADUAL akan datang
18/ 12/2011 - berlangsung test 2
20/12/2011- berlangsung VIVA penyelidikan tahun akhir..(giliran present ke 5)
22/12/2011- pembentangan assingment
.
.
.saya nantikan
kedatangan org sungai buloh
..pada 24 & 25 hb Disember
kalau tak ada aral..tarikh perkahwin kami ( saya dan tunang)
akan ditetapkan
insyaALLAH
.
.
.
02/01/2012- final exam sem1 bagi tahun akhir (subjek Agricultural extension)
07/0102011- final exam sem 1 tahun akhir (Animal Disease)

...
yang terakhir..
tiada lafaz seindah kata
selain mengucapkan syukur padaMU ya ALLAH

SUBHANALLAH
ALHAMDULILLAH
LAILAHAILALLAH
ALLAHUAKBAR
.
.
Wassalam

No comments:

Post a Comment

....................mr.panda saya.......................

..Meh..BaCA ni jUge..(^^)

...