Pages

.....

Photobucket Photobucket Photobucket

Salju

Thursday, August 18, 2011

trial FInal year project -kisah 1

Assalamualaikum.w.b.t..

salam penuh kecekalan buat semua pembaca

.simple je entri hari ini..berkaitan FYP (final year project) saya..Trial untuk buat media untuk culture bacteria..


macam2 ragam jugak la..nasib baik saya di bantu oleh dua orang akak lab asistance yang baik hati..Kak Azie dan Kak Fariha..


ulang alik ke bilik mereka kat makmal tu untuk tanya macam2 bende..

kemudian saya pulak yang ditanya balik..

Waaaaa..http://www.emocutez.comternganga saya nak jawab..

banyak rupenye yang perlu diambil tahu untuk laksanakan FYP ni.


cuti sem yang berbaki ni saya akan gunakan peluang yang ada untuk blaja teknik2 je dulu..

tak apala lambat..asalkan saya dapat hasilkan yang terbaik...

insyaALLAh..

saya berusaha dengan semampu saya..hiiiyaah!!!http://www.emocutez.com(buat pom-pom tiger!!hikhik)


nak dijadikan cerita..lepas prepare media,tup2 dapat email dari Dr.John...RUPAnya saya tertinggal satu step untuk buat solution...so..apa lagi..repeat jangan tak repeat..http://www.emocutez.comhaha


apa2 pun.. saya banyak belajar bende baru hari ini..

*belajar bertanya dan jangan malu bertanya kalau betul2 tak tahu..dan kalau lupa pun kena tanya!!!

*kena sabar untuk tunggu mesin Autoclave dan untuk beberapa pertukaran bahan dan sample..kena sabar untuk berulang alik-jumpe Prof-Jumpe Dr-Jumpa akak Lab asstnce-cari journal..

*yang penting!! kena buat research dengan penuh teliti(sebab tadi banyak soalan dari akak tu saya tak tahu nak jawab)..huhuhu..


semoga dipermudahkan urusan saya untuk belajar dan buat yang terbaik dikalangan yang terbaik!!!amiiin...

ok la..sekadar coretan dikala kepala tengan pening..http://www.emocutez.comhehe


okela..Mr.panda cakap..saya dah letih sbb tu kena rehat dulu,,huhu..

oke-doke..tata

wassalam

2 comments:

  1. hihi..naj.. adat lah tu kalau nak kena repeat.. hari tu ili buat kan, ili terlangkau 3 step.. buat penat2 kan.. terus lupa... seb bek contamination makin siket... bersyukur sangat =)

    ReplyDelete

....................mr.panda saya.......................

..Meh..BaCA ni jUge..(^^)

...